I god tid før regnskapet ditt skal settes i verk setter vi opp systemet med alle de parametere som passer ditt firma og dine ønsker. Vi setter opp opplegget for inngående EHF-faktura og elektronisk bilagsmottak. Du får all den nødvendige opplæring i det meget brukervennlige systemet. Deretter sørger vi for at alle dine leverandører blir informert om hvor de skal sende EHF- og evnt PDF-faktura slik at de kommer rett i regnskapssystemet. Ingen omvei om papirfaktura, PDF-er i private eller felles e-postkasser og bunker og permer for sortering.
Alle faktura og inngående bilag havner i ditt eget bilagsmottak. Der ligger de og venter til du trykker på OK for hver av dem. Deretter blir de løpende postert av våre erfarne regnskapsmedarbeidere. Hvis du har utlegg til dagligvarer, kontorrekvisita eller forefallende småkjøp bruker du regnskapsappen og tar ett bilde av kvitteringen. Den legger seg da i bilagsmottaket sammen med de andre bilagene. Ingen kvitteringer på avveie og bortkastede penger!
De elektroniske bilagene er langt mindre arbeidskrevende enn papir og manuelle bilag. Det frigjør tid til å gjøre mer fornuftige ting!
I tillegg gir det deg en mye bedre løpende innsikt i dine kostnader. Når du har sendt inn eller godkjent bilagene dine posterer vi dem. Da kommer de opp i statistikken på ditt dashbord og du kan løpende se dine inntekter, kostnader og resultat.
Enkelt, oversiktlig og alltid tilgjengelig!